tirsdag 29. desember 2009

Mine favoritter i året som har gått.
Hilde Stempelgal har summert opp sine favoritter i året som har gått og hun utfordrer andre til å gjøre det samme.
Jeg har ikke blogget mere enn et halvt år, men det har likevel blitt en del kort og andre ting på den tiden.
Det jeg har plukket har hver sin historie, noe i form av minner , noe har vært morsomt å lage, og noe betyr noe spesielt for meg!!
Dette kortet fikk min søster i sommergave fordi hun betyr noe helt spesielt for meg! Er glad jeg har en slik søster :-)

Dette kortet lagde jeg i bursdag til min bedre halvdel som jeg er utrolig glad i. Ble ikke så veldig guttete, men det er i hvertfall lagd av kjærlighet....


Dette kortet fikk min søster når hun hadde bursdag. Jeg er glad i blonder, gamle bilder og mye stæsj og det preger dette kortet.


Lagde lyskrukke i vertinnegave da vi var bedt på irsk aften hos Sunniva og Anders i sommer. Har blitt en del lyskrukker som jeg har gitt i gave. Har faktisk ingen selv...utrolig etter å laget så mange!!!



Jeg liker godt både vintage og shabby chic stilen, så denne gaveesken er nok typisk meg.



Denne gaveposen var mitt bidrag til Rita sin Rosa utfordring ... og av alle ting så vant jeg og det var utrolig morsomt :-)

Her er et av mine julekort. Har laget det på bestilling og de som skulle få det i gave feiret juleaften i Phuket i Thailand...så jeg håper det ga litt julestemning midt oppe i sol og hvite stender...:-)


Her er et julekort til. Grunnen til jeg tar det med er fordi jeg synes dette stemplet fra Stempelglede er så nydelig , i tillegg lagde jeg det når jeg var på treff på Happy Hobby i desmber.




Dette kortet og krukken lagde jeg til en av Sukkersøtt sin utfordringer. Ble fornøyd med resultatet ;-)

Måtte ha med et konvoluttkort. Disse har det også blitt flere av i år og jeg synes de er morsomme å lage.


Tilslutt har jeg med en gavepose som jeg lagde til Marthe når hun fylte 19 år i august. Den ble veldig jentete med det passet godt for hun er ei skikkelig jente-jente :-)



Det har vært morsomt å se tilbake på det jeg har laget i løpet av året, så jeg anbefaler andre å gjøre det samme.
Ønsker alle et riktig *GODT NYTT ÅR* og jeg gleder meg til å se hva dere tryller fram i 2010!!!

9 kommentarer:

Filharmonica sa...

Så utrolig mye flott du har laget i løpet av året Mette :-) Gleder meg til å se hva 2010 bringer! Ha et riktig godt nytt år!

Hilde sa...

Nydelig Mette!!
Gleder meg alltid til å innom deg og se hva du tryller fram!
Du er dyktig som få!!!!!
Elsker stilen din og dine sammensetninger og gleder meg til å følge deg videre!!

Klem og godt nytt år!

MonaV sa...

Du får virkelig alt til å se lekkert ut Mette.....flinka!!!
Du har en flott stil!
Jeg gleder meg virkelig til å følge deg videre.

Romjulsklem fra meg

Papirdilla sa...

Nydelig alt sammen, Mette. Synes du har så herlig stil. Koser meg virkelig med å se på alt du har her ibloggen din. Takk for inspirasjon og gode "seeropplevelser" her:)

Gleder meg veldig til å se hva du tryller fram i det nye året.

Ønsker deg og dine alt godt for 2010.

Klem,
Hanne

RitaK sa...

Helt fantastisk å se alt det nydelige du har laget i året som har gått (selv om det er enda mer enn det du viser her!). Du imponerer meg med dine vakre komposisjoner og lekre stæsj :-)
Du er ei hyggelig dame, og en inspirasjonskilde for flere enn meg. Nyttårsklem fra Rita K

Mette W. Sørensen sa...

Hej Mette. tak for kommentaren på min blog :-) og wow nogle flotte og skønne ting du laver, kigger ind igen efter nytår.

Rigtig godt nytår

mettepip sa...

Hei Mette! Så mye lekkert du har lagd i 2009. Glad jeg "fant" min navnesøster her ute i bloggverdenen;) Her er det masse flott inspirasjon å hente. Tusen takk for alle hyggelige besøk og kommentarer du har lagt igjen i bloggen min. Må legge deg til i blogglisten min også, da er det lettere å følge deg enn bare å være "følger";)
Ønsker deg et rikgtig godt og kreativt nytt år!
klem fra Mette

Knerten sa...

Så mye nydelig vintage, Mette ! Kjempeflotte kort, og hyggelig å se - takk for masse inspirasjon. Godt nytt år til deg og dine. :-)

Toi9 sa...

Utrolig mye fint du har laget. Inspirerende å se innom her :) Mange perler siden du begynte å blogge :)
Klem