søndag 6. oktober 2019

DT bidrag for Papirdesign

Her i bloggen min har det vært stille leeeeenge, faktisk flere år, men nå har jeg tenkt å blåse liv i den igjen, for det er aldri for sent å snu!
Jeg er så heldig at jeg er med igjen i Papirdesign sitt designteam, og det er moro å være kreativ med alle de flotte produktene som Papirdesign har.


Her har jeg laget et julekort av de nye julearkene som heter Julenatt som er mitt bidrag til  utfordringen i oktober . 

Håper du blir med på utfordringen denne måneden, tema er førjulskos,  gå inn her å se hva designteamet har laget. 

5 kommentarer:

Lenas kort sa...

Få fint å se att du er tilbake i blogg verdenen igjen :-) Nydelig jule tag :-) Me like :-)

Mette sa...

Takk for hyggelig tilbakemelding Lena :-) Ja , det er over tre år siden jeg var aktiv her, men det er jo moro å blogge, så får jeg se om det blir litt mere liv her framover:-)

Anja v K@@rten sa...

Great!!!!! Wonderful colors.
Creatieve groetjes, Anja

Hilde Gilberg sa...

Så koselig at du legger inn på bloggen din igjen!! Nydelige ting du lager!!

Blog27999 sa...

As stated by Stanford Medical, It's indeed the SINGLE reason this country's women get to live 10 years longer and weigh 42 lbs less than us.

(And actually, it is not about genetics or some hard exercise and absolutely EVERYTHING around "how" they eat.)

BTW, What I said is "HOW", and not "WHAT"...

TAP this link to uncover if this brief quiz can help you decipher your true weight loss possibility