tirsdag 18. januar 2011

Treff kort

På lørdag var jeg på natttreff hos Happy Hobby!! Kjempekoselig treff med så mange hyggelige og kreative jenter! Tusen takk til Rita, Mona og Hilde for dere arrangerer disse treffene:))

Jeg har forelsket meg helt i de nye arkene fra Pion design, de er superlekre. Er like forelsket i de nye klippearkene fra Stempelgal, i love it:) Det er ekstra moro å lage kort når en har så nydelige ark å lage av!

Dette kortet ble veldig jentete så derfor blir jeg med på utfordingen hos Scrapperiket hvor tema er jente!


21 kommentarer:

Sylvia sa...

Så nyydelig:-) Maaange flotte detaljer her!!
Pion Design er toppers ja.

Anonym sa...

Så flott kort, nydelig valg av papir og dekor :)
Du er dyktig!
Ha en super tirsdag:)
Klem Lill

Papirdilla sa...

Me like..... Helt nydelig, Mette! Jeg vet nesten ikke hva nytt jeg skal finne på å skrive om kortene dine. Føler at jeg har sagt alt sammen før. Altså, det jeg prøver å si er at dette er fantastisk!!

Klem,
Hanne

nedergaard ( Lissy ) sa...

Hvor er det smukt og sikke fint papir og lækre detaljer

Trine sa...

Å Mette dette var rett å slett vakkert:)

Klemmmmer!

Knerten sa...

Nydelig kort med masse flotte detaljer; blomster og krone = nydelig !

nergele's puslerier sa...

Heisann:

Ja,du er og blir kjempeflink med kort og dette likte jeg godt..flotte farger og kjempefint pyntet...

Trudy sa...

This is realy beautiful . Love all the details and your colouring is great.
Hugs Trudy

Heidi sa...

Vakkert!
Lekkert pyntet og nydelig motiv:)
Klem:)

Lenas kort sa...

Sukk!!! Dette var bare så vakkert :-)

Hege sa...

Du er virkelig en ener på kort, Mette!!! Måtte le litt, for jeg sitter med samme følelse som Hanne når det gjelder kommentering av kortene dine: Jeg aner ikke hva jeg skal si- det er jo bare nydelig hver eneste gang!

Klem Hege

Merete/Scrappeguri sa...

Sååå nydelig!!! Mange fine detaljer og farger!

Trine Pedersen sa...

Kjempelekkert!!! Kortene dine er bare så vakre. :)

Klem, Trine :)

Lillians Blogg sa...

WOW,helt nydelig!! Så på en del av de andre kreasjonene dine også............blir målløs av din dyktighet.

Klem Lillian

RitaK sa...

Tusen takk Mette, vi koser oss på treffene vi også. Heldige som har så mange hyggelige kunder vi :-) Og disse nydelige arkene trylles jo om til superlekre kort i dine hender. Dette er jo bare kjempefint!

Anonym sa...

Vakkert jentekort! Nydelig motiv da:)) -Enig med du -skikkelig flotte ark! -Flott dekorert -vakkert vakkert:))
Go klem, T

Anne Bente sa...

åh,,,, dåne, hvor er det smukt smukt smukt

klemmmm

unni's scrappeboble sa...

WOW,wow, for et fantastisk flott kort du har laget :)
Takk for at du er med i utfordringen vår :)

Linda sa...

For et kjempelekkert kort! virkelig flott, og mange detaljer som bare måtte studeres:)
Et virkelig gjennomført kort!

Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår!

Hilsen Linda på Scrapperiket:)

Pinklady 68 sa...

Et lekkert kort Mette! Nydelige mønster ark og flott pyntet..som alltid:-)


Ha en fin søndag! Klem Laila.

Wenche sa...

Flott kort.

Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår.

Wenche, scrapperiket.