lørdag 29. januar 2011

Tilda

Har den siste tiden prøvd meg på fargelegging igjen....promarkerne mine har ligget leeeenge i dvale... så for noen dager siden tenkte jeg at nå var det på tide å vekke dem;) Her har jeg fargelagt søte Tilda med pion.

Etter jeg oppdaget osteklut på et kort hos "lim og glitter" så ble jeg helt hektet på å få tak i det...har brukt "litt" tid på å finne ut hvor jeg skulle få tak i det. Jeg satte Hilde aka Stempelgal på jobben og da tok det ikke lang tid før jeg fikk osteklut:)) ( kommer noen proskjekter med det senere..)

På sløyfene her har jeg brukt noe som ligner på osteklut, men det er faktisk en type grovt gassbind som rørleggerne brukte før i tiden rundt rørkoblinger. Broren min er rørlegger og det var han som kom på ideen , hadde ikke trodd at jeg skulle få scrappesaker fra verktøykassa hans....fnis...



Ha ei strålende helg alle sammen:))

21 kommentarer:

Eli Kristin Magnussen sa...

Guri land så skjønt kort, helt fantastisk. Urolig flotte, vakre detaljer, rett og slett vakkert :D

Har ikke vært innom her på ei stund, så det var koselig med besøk igjen. Du lager så mye flott. Har tenkt på den bok av bloggen jeg også, har sett noen andre har fått laget det også. Koselig minne å bla i :D

God helg!

nedergaard ( Lissy ) sa...

Super smukt, flot farvelagt og en helt unik sløjfe

Ha en dejlig aften

Knusss

Jayne sa...

Hvor er det sødt dit kort.. og god ide med rørlægger gaze :-) det ser da godt ud.... Og jeg er glad for at du igen kommer igang med dine promarkers :-) kan du ikke skrive hvilke farver du har brugt... er vild med kjolen`s farver... jeg er nemlig ny med promarkers.. :-)

Dejlig weekend

jayne

Heidi sa...

Et nydelig kort Mette!
Tilda er så søt og flott fargelagt:)
Masse flotte detaljer også.
Ha en fortsatt fin kveld, klem:)

Line sa...

Jammen meg bra du tok frem promarkerne dine igjen. Dette ble jo kjempeflott. Lekre farger og flott pyntet også. Ønsker deg en fin helg.

Lenas kort sa...

Knall flott kort :-) Hærlig pynting og en vakker Tilda :-)Utrolig hva som kan scrammes med ;-) Ha en flott lørdag :-)

Hege sa...

Neimen Mette!!?!? Har du vekket ProMarkerne dine!? Det har jeg venta lenge på!! Ser ut som du har øvd masse, for motivet ditt er nyyyydelig!!!! Som vanlig er du helt konge på nydelige farger og oppsett! Kjempelurt med en tur i verktøykassa til broren din!

For ei flott bok du har i innlegget under her også!

God helg, Mette!

Klem Hege

Marita sa...

Så nydelig! :) Elsker sånne farger... Og sløyfa ble jo skikkelig lekker! ;)

Christina sa...

Wowww this is truly gorgeous Mette! Looks so beautiful in brown!
Hugs Kristel

RitaK sa...

Først og fremst, for et fantastisk superdupernydelig kort Mette. Og hva har skjedd? Du har jo blitt en fargeleggingsmester sånn over natta :-)))
PS! Rørlegger-gasbind og osteklut! Ja, det er utrolig hva som kan bli lekkert på kort, hihi!

Hilde sa...

ååååååååååååååååååååååååååå, jeg er målløs!!!!

rett og slett, det var så moro å se at du endelig har fått laget kort med fargelagt motiv igjen! Du mestrer dette også du!!!

pipip... jeg har fått "metel på metel" med osteklut i postkassa i dag!!

Anonym sa...

Så nydelig:)
Søte Tilda, nydelig fargelagt og mye fine detaljer i kortet :)
Klem Lill

Mette W. Sørensen sa...

Wow hvor er det smukt, så dejlige varme farver og smukt pyntet.

Sylvia sa...

Rålekkert kort i delikate farger:-)

Ha ei fortsatt fin helg!! ( Har begynt å øve meg på å fargelegge med copics!! Vanskelig gitt..... Kanskje får du se resultatet snart!!

Papirdilla sa...

Dette er supernydelig, Mette! Så utrolig vakre farger og flott dekorert. Nyyydelig...Og det er i alle fall ingen tvil om at du kan fargelegge!! WOW! Og du som har sagt at du ikke får til. Du har lurt oss grundig;) Du er en tusenkunstner!
Klem,
Hanne

Ida sa...

Utrolig vakkert rett og slett!

Pinklady 68 sa...

Et lekkert kort Mette!!! Artig at vi finner stæsj til den fine hobbyen vår over alt:-)
Nydelig pyntet og herlige farger!

Ha en fin søndag! Klem Laila.

Benita sa...

Det er helt sikkert at du bør have dine promarkers frem noget oftere - for hold da op et flot kort du har fået lavet med den sødeste lille Tilda.

:)

Bente Årstad sa...

Ingen grunn til å ha dine promarkers skal ligge i dvale, for du er jo kjempeflink til å fargelegge. Kortet var bare lekkert og i nydelige farger..........

Knerten sa...

Åå, så vakkert kort, Mette. Nydelig fargelagt motiv og ikke minst hilsen ! Heldig den som får dette flotte kortet av deg :-)

Marianne H sa...

Så yndig. Den sløyfa er da bare heeelt rå. Klem