fredag 28. januar 2011

♥ Min første bok ♥

Jeg har fått laget bok av bloggen min, og i går dalte den ned i postkassa mi.Gjett om jeg var spent da jeg åpnet pakken;) Jeg ble positivt overrasket over kvaliteten og at den ble slik jeg ønsket den skulle bli. Boka inneholder alle innleggene fra jeg opprettet bloggen min i mai 2009 og til og med desember 2010.Jeg synes det er moro å ha alt i bokform, spesielt i tanke på ettertiden. Ideen til boka fikk jeg fra Stempelgal:)


På framsiden av boka valgte jeg å ha et av kortene mine som motiv.


På baksiden av boka måtte jeg jo ha bilde av selveste forfatteren..fnis...:)

Et bilde av hvordan boka er inni !

19 kommentarer:

nedergaard ( Lissy ) sa...

Hvor ser det godt ud og en rigtig god ide... jeg har ikke hørt om det før, men er værd at overveje

Ha en skøn weekend

Lenas kort sa...

Kjemps stilig :-) Moro å kunne ha hele bloggen i bokhylla :-) Ha en flott helg :-)

unni's scrappeboble sa...

WOW den var ikkje verst. Har ikkje hørt om dette før. Hvem lagde boken da? og går det an å spørre om prisen? Nysgjerrig :D

RitaK sa...

Så flott, og enda en grunn for å ha blogspot. Dette går visst nemlig ikke an på blogg.no-blogger ;( Ha ei koslig helg :-)

Anne Bente sa...

nejjjj det var dog smart, hvor får man lavet en sådan??

klemmmm

Hilde sa...

Gratulerer som forfatter Mette! Morsomt ikke sant!! Jeg holder nå på med bok nummer 2 og håper det ikke drøyer så lenge før den er i hus.

God helg!

Knerten sa...

Gratulerer som forfatter, Mette :-)
Ønsker deg en riktig god helg.
Klem

unni's scrappeboble sa...

først må eg takke for kjempefin kommentar og så takker for adressa til boka, den er no helt genial, tenk å sitte som gamle og bla i ei sånn bok da :D Ønsker deg ei super helg :) Klem

Pinklady 68 sa...

Gratulerer som forfatter Mette:-)
Ble bare kjempefint!! Har med tid og stunder lyst til å gjøre det samme:-)

Ha en fin helg! Klem Laila.

Heidi sa...

Dette var stilig!
Morsomt å ha sånn bok:)
Ha en riktig god helg, klem:)

Anonym sa...

Noe så stilig altså :)
Veldig spesielt å ha en egen bok!
Ønsker deg en god helg:)
Klem Lill

Toi9 sa...

Ser jo skikkelig stilig ut å ha egen bok :)
Lenge siden jeg har vært innom deg, og det var så koselig å se på det fine du har laget.
Begynner å få litt scrappelyst igjen, og håper den vedvarer :)

Du må ha ei riktig fin helg :)
Klem Toini

Marianne H sa...

den gleder jeg meg til å se!
Ha en god helg, klem fra Marianne

nergele's puslerier sa...

Heisann:

Ja,så da blir du å finne på "nordlie" nå da heretter,for du har vel ett opplag som må signeres..hehehe...flinke og kreative er dere de forfatterne...Men for de som ikke kjenner til hva hobbyen er så er det jo veldig greit å gi bort ei egenprodusert bok der en presenterer seg selv...

God helg

Lene`s Hobbyblogg sa...

Så morsom bok!! En god idè for meg også når jeg har blogget en stund. Min forrige blogg ble jo hacket, så jeg har også opprettet blogg på blogspot. Fortsatt god helg. Klem fra Lene

mettepip sa...

For en fantastisk bok og idè Mette! Så moro å ha. Nå ble jeg nysgjerrig på hvordan en går frem for å få seg en slik!
klem fra
Mette

Siv Anita ´s scrappebenk sa...

Så flott da med egen bok av kortene dine, gratla me boka, du lager veldig masse fine, takk for den flotte ispirasjonen du sprer:)

Scrappegal sa...

Så STIILIG ide!!!! :)
Kjempefin som den blei!! :D
Hvir har du produsert den hen?

Birgit sa...

Åååååååååååååh, dette vil jeg gjerne vite mer om! :-D Knallmorsomt!