onsdag 6. januar 2010

Award fra Mettepip

Jeg har fått denne flotte awarden fra Mettepip. Det var veldig gledelig, oppmuntrende og ikke minst overraskende!!
Tusen takk til deg Mette :-)

Denne vil jeg gi videre til andre som både gleder og inspirerer meg!!
Her er reglene for awarden:
1. Kopier awarden til bloggen din.
2. Link til den personen som ga deg awarden.
3.Fortell 7 ineressante fakta om deg selv.
4. Velg 7 andre bloggere som du sender awardn til.
5. Link til deres blogger.
6. Legg igjen en kommentar i bloggen deres, slik at de får vite om denne awarden.
Her er de 7 som jeg vil gi denne awarden videre til. Jeg har valgt ut i fra de som inspirerer meg og som er flinke til å legge igjen koselige kommetarer. Skulle gjerne hatt 7 til for det er utrolig mange flotte bloggere!!
Så kommer det vanskeligste til slutt, nemlig å si noe interesant om seg selv....hmmm...ikke lett dette....
1. Jeg begynte å blogge i mai og jeg kan nok med hånda på hjertet si at jeg er blitt fullstendig hektet på det. Synes det er så masse flotte blogger og masse inspirasjon å finne på alle de flotte bloggene rundt omkring! Jeg laget mitt første kort for omlag 2 årsiden. Jeg synes det var utrolig inspirerende og morsomt. Det siste året har jeg blitt mer og mer hektet på dette og kan vel si jeg er blitt helfrelst .En kjempefin hobby, synes jeg. Det er også hyggelig å gi bort noe som er hjemmelaget, de aller fleste setter pris på det. Jeg er også veldig glad i shoppe diverse scrappesaker, får liksom ikke nok av dette. Happy Hobby på Gjøvik er min absolutte favoritt !!


2. Jeg er en skikkelig kakeelsker, og i tillegg er jeg også glad i å bake!! ( egentlig en dårlig kombinasjon ....!!!)

3. Er glad i å reise, både til varmere strøk og på storbyferie! Jeg elsker sol og varme så de siste tre årene har vi vært i Thailand. Er også glad i storbyferie (... er glad i shopping...)

4.Mest glad i ....det er mine to flotte gutter som jeg er stolt over å være mamma til, og så har jeg en utrolig snill og omtenksom mann som jeg er veldig glad i. Har også to pusegutter som beriker livet mitt!!

5. Minst glad i.....det må være skiene mine....har prøvd å bli venner med de i over 40 år , men har ikke lykkes!!

6. Mitt motto: Vær mot andre som du ønsker andre skal være mot deg!!

7. Helt til slutt....jeg er en Pepsi Max -holiker... bare må ha det!!!

....og det var fakta om meg !!!



8 kommentarer:

RitaK sa...

Tusen takk Mette :-) Du får følge med på bloggen min, så kommer det nok noen fakta om meg etterhvert.... Koslig å lese litt om deg! Klem fra Rita

Papirdilla sa...

Tusen takk! Dette satte jeg virkelig pris på:) Får dessverre ikke tid til å sende den videre før i kveld eller i morgen.

Klem,
Hanne

jannes hobbykrok sa...

Awarden var veldig velfortjent!Takk for hyggelig dolukekommentar(!!!)
Nå gjenstår det bare å se hva gubbeluren synes!Ha en super kveld,jeg skal innta kroken min,og farge noen stempler!Godt å ha noen ferdige liggende!
Janne

Filharmonica sa...

Tusen takk Mette! Dette var en hyggelig overraskelse :-)Nå får jeg legge hodet i bløt og finne ut hvem jeg skal sende den videre til og hva jeg skal skrive om meg selv.

Randi Th. sa...

Hei Mette!
Så koselig at du vil være følger!
Jeg leste "personopplysningene" dine og ser vi er svært like på mange områder. Det eneste som skiller seg ut er at du er kakeelsker...
Jammen var du heldig som fikk de pyntenålene fra Kari. De var bare så nydelige. Jeg la inn kommentar i bloggen hennes jeg også, men var ikke den heldige.
Ha en flott kveld!
-klem-

MonaV sa...

Tusen takk for awarden Mette:) Dette satte jeg stor pris på.
Skal prøve å sende den videre en gang i kveld...etter jeg er ferdig på jobb!

Ha en fin torsdag i kulda!

Hege sa...

Tusen takk for awarden, Mette! Jeg har sendt den videre i kveld, og har selvfølgelig lagt ut 7 sannheter om meg selv...

Iskald klem fra Hege

Kari sa...

Tusen takk for awarden, Mette! Så moro at du liker det jeg lager så godt at du vil gi meg en slik! Jeg har lagt ut 7 sannheter om meg selv - ikke så interessante da, men...

Klem fra Kari