fredag 27. november 2009

Promarker kurs!

I går var jeg på Promarker kurs på Happy Hobby får å lære teknikken med å bruke disse tusjene. Det var Ann Margret Hågensen ,også kalt Moia som hadde kurset. Hun ga innføring i fargeleggingsteknikk,valg av farger, og hun hadde mange gode råd og tips til en som ikke hadde prøvd disse tusjene før. Må si jeg synes dette var moro og jeg ble helt klart hektet på dette!!
Her er mitt resultat fra kurset!




Vil takke alle som legger igjen hyggelige kommentarer på bloggen min, det setter jeg stor pris på:-) :-)
Ønsker alle ei riktig god helg! Noen av dere ser jeg vel på treff på Happy Hobby på søndag, jeg gleder meg!!

3 kommentarer:

Scrappelise sa...

Kortet ditt ble kjempelekkert! Tror det er lett å bli hekta på Promarkers. Vi snakkes!

Knerten sa...

Hei Mette,
takk for hyggelig hilsen.
Hvis du - som meg - er blitt hektet på ProMarkers, sjekk bloggen min og heng deg på de to ProMarker-candyene jeg har lagt en link til. Kanskje du får fylt ut startkit'et betraktelig ?
Lykke til !

Hege sa...

Den musa ble jo kjempefin Mette! Hadde jeg ikke sett deg på kurset hadde jeg nok beskyldt deg for en hvit løgn- det ser nemlig ut som du har brukt disse tusjene før!!

Vi ses i morgen!