torsdag 5. november 2009

Til og fra lapp.....
Kort'o'mania har laget en mini-utfordring hvor du skal lage et julekort eller en til og fra lapp... Jeg har som mål og lage alle pakkelappene selv i år, så denne utfordringen gjorde at jeg fikk et spark i baken til å komme i gang!!! Har brukt en tag som jeg har farvet i kaffe, papir fra Graphic 45, stempel fra Inkado, roser fra Kort og Godt, og utstansede snøstjerner som har fått en dusj med Glimmermist i farven latte



Jeg setter stor pris på alle de hyggelige kommentarene som dere legger igjen hos meg, så takk til dere alle:-)

11 kommentarer:

Anne Bente sa...

åh.... så nydeligt til og fra kort du har lavet.

100000 tak for at du deltager på Kort O Manias udfordring.

Aud Kirsten sa...

Ååå, noe så nydelig!
Takk for at du deltar:)

RitaK sa...

Så fin pakkelapp, blir nok mange flotte pakker under juletreet deres i år skjønner jeg :-)

bestevenn sa...

Det var bare en helt nydelig pakkelapp. En slik som ikke kastes - håper jeg. For flott til det!

MonaV sa...

Åååå det er så koselig med hjemmelagde pakkelapper under treet:)
Denne var skikkelig flott Mette.....gleder meg til å se flere!!

Papirdilla sa...

Denne var virkelig kjempelekker! Herlige farger. Og så må det jo være utrolig koselig å få noe så flott:)

Klem,
Hanne

Benedicte sa...

så flott gavelapp du har laget.
takk for at du deltar på mini-utfordringen vår

klem fra Benedicte

Pia sa...

OMG hvor er den rålækkert, så flot

Hege sa...

Hvem vil vel ikke ha pakke med en så fin pakkelapp på??
Nydelig, Mette!!

God helg!

- Hege -

Toi9 sa...

Kjempelekker pakkelapp :) Har sett nedover siden din nå, og du verden hvor mye flott du lager :)))

God helg !

Linda S. L sa...

oi! guri så lekker en til og fra lapp du har laget :)
klem