tirsdag 23. april 2013

Babylykke

I helga har jeg vært på hyttetur med  Hanne, Rita, Hege og Hilde. Vi har scrappet og kost oss masse . Jeg fikk faktisk laget et par LO + litt annet! Denne LO er av Madeleine i sommerkjole! Den ble veldig rosa, men rosa er vel også en prinsesse verdig!

 Blomster  fra Kort og Godt, og sommerfuglene har jeg faktisk kjøpt på Mestergrønn!
 
Vimplene har jeg festet på sugerør som jeg har fått av Hilde

Kakeserivett med motiv fra et mønsterark jeg har kjøpt på Panduro
 

Takk for at du titter innom meg:)

Klem Mette

10 kommentarer:

RitaK sa...

Denne layouten er rett og slett supersøt Mette. Så mange lekre detaljer, og herlige farger. Me like :-)

MonaV sa...

Vakkert ja:):)

Hilde sa...

Elsker den!! Vakkert vakkert vakkert!!

Rita sa...

Så vakker LO :) Nydelige detaljer :) Klem Rita

Kjersti sa...

Helt nydelig Mette - både LO og bilde! Klem fra Kjersti:)

Unni A sa...

Næmmen hællandussen så nyydelig! Både babyen og LO'en :)
klem Unni

Marianne H sa...

Så søt ei lita frøken, vimplene med sugerør er da bedårende søte de og. Klem

Ida sa...

Rosa må det være!:)) nydelig pyntet LO.
Ida

Gitte sa...

Super flot layout. Dejligt billede.

Bente Årstad sa...

Så nydelig:)
klem bente:)