søndag 18. oktober 2009

Julekaker...

Har brukt mønsterark fra Scrappers choice til å lage et lite album med noen av kakeoppskriftene som jeg pleier å bake til jul.....Har pyntet hver side med litt forskjellig pynt og blonder.
Jeg koste meg veldig når jeg laget denne, så jeg har tenkt å lage flere som jeg kan gi bort i førjulsgave til noen kakemonser.....
Ideen bak denne fikk jeg da jeg var innom Happy hobby hvor Mona hadde laget et album av samme mønsterark... så tusen takk til deg Mona for ideen!!

Brune pinner er en favoritt så den måtte være med

og cookies er bestandig populært....


og så måtte det til slutt bli oppskrift med
nøtter i ,for det synes jeg hører julen til...



Ønsker dere ei strålende uke !!!!



3 kommentarer:

RitaK sa...

Morsom idè, og kjempefin "kakeoppskriftsbok". Så gjennomført og med masse nydelig pynt. Blir nok glad den som får en sånn førjulsgave :-)

Hege sa...

Den var lekker, Mette!! Helt nydelig pyntet- det må jo bare være morsomt å bake når man har så fin oppskriftsbok!!???

Klem Hege.

Anne Bente sa...

wawwwww så super flot blog du dog har, og masse inspiration,