søndag 16. august 2009

Endelig er jeg på nett igjen....

De siste to ukene har jeg ikke hatt tilgang på internett fordi det har vært feil fra leverandøren som vi har internett i fra.
Men nå ser det ut til å fungere igjen...så det er bra, blir nesten avhengig av nettet.
Min søster og svigerinne har hatt bursdag og jeg har laget bursdagkort til min svigerinne og album til min søster.
Her har jeg brukt et gammelt noteark og en gammel bokside som jeg har svertet med Distress Ink, vintage photo . Stempel er fra Kort og Godt og Heidi Swapp og rosene er fra Prima. Bilde har jeg hentet fra Shabbychic papirskatter.

Her har jeg brukt papir fra Maja design, bånd og blomster fra Prima, perler fra Kort og godt og sommerfuglen har jeg kjøpt på Kid. "Hjertevenn" er fra Scrappers choice.




2 kommentarer:

Bailey sa...

Hei Mette!

Suuuper fint album! Helt nydelig.. åsså så glad som hun ble for det! =D Nå benker jeg meg for detektimen Poirot!

MonaV sa...

Fy søren så lekkert det kortet er, får ikke sett nok på det jeg.
Heldig den som fikk det, og for ikke å glemme albumen...kjempeflott.