onsdag 24. oktober 2012

Rustikk julekort

Jeg fikk plutslig lyst til å lage et helt annerledes kort enn det jeg pleier! Så etter en tur hos Papirpikene  kom jeg hjem med mønsterark jeg aldri trodde jeg kom til å bruke noen gang...men jeg synes faktisk det var moro å lage dette kortet, og det er også moro å utfordre seg selv inniblandt. Resultatet ble et rustikk julekort og er langt fra det søte og romantiske som jeg pleier å lage!


  Jeg har brukt en høy og smal papirpose og laget en tagkort inni posen!

 Alle matrialene har får du hos Papirpikene!

9 kommentarer:

Synnøve sa...

Så stilig julekort!!! Fantastisk god ide, Mette:) Blir helt varm og god innvendig av å se på alle herlige detaljene:)

Scrappelise sa...

Dette er nydelig det Mette. Så gossint motiv da og røffe papirer og pynt! Klem fra Anne Lise

Jorunn sa...

Det ble da lekkert! Det er moro å gjøre noe nytt noen ganger. Skikkelig stilig naturinspirert, flott med bølgepappen og twine :)
Klem, Jorunn

Hilde sa...

Dette ble veldig fint Mette!!! og jeg er så glad for at vi har deg til å se andre muligheter og kreativ bruk av våre produkter!

Stor klem til deg!

Filharmonica sa...

Skikkelig stilig julekort Mette!! Tøff er du som gir deg i kast med et slikt mønsterark, men det funka :-)) Lekkert pyntet! Ha en flott dag!

Hege sa...

Synes kortet ditt ble utrolig stilig, jeg!!! Søt fugl, og du ELSKER jo fugler!!????

Diger klæm fra Hege:)

MonaV sa...

Og du klarte dette og du Mette!!
Såååå fint!!!

Mette sa...

Nydelig høstkort i vakre og samstemte farger!!

Klem Mette

nergele's puslerier sa...

Og var jeg en sangfugl da ville jeg....koselig julekort og sant som du sier helt utenom de romantiske du bruker og holde deg til...koselig å se noe annet fra deg...

Håper du kommer en dag så vi får "kjekt" litt....

KLEM FRA LAGERBETJENTEN