fredag 28. september 2012

Gjenbruk!

Hei alle sammen:)

Da er det blitt fredag igjen og min tur til å dele litt inspirasjon  hos Papirpikene! 
Det blir mer og mer vanlig å få papirposer når vi handler, og disse er jo ypperlig å scrappe på. De fleste er du jo reklame på, men det går jo fint å kamuflere med papir og pynt. Denne posen  har jeg pyntet med de nye arkene fra Prima, diverse blomster og bånd og alt er fra Papirpikene, med unntak av  posen da....


Her er baksiden av posen


og slik var posen i utgangspunktet..... litt kjedelig...


Ønsker dere en riktig god fredag og ei god helg, og kansje ser jeg noe av dere på  messe i helga:)

Klem Mette

8 kommentarer:

~Marlene Krogh~ sa...

Hej Mette.
Super flot pose, så sød og vintage ! En god ideé, jeg helt sikkert vil benytte mig af... God weekend, knus fra Marlene

Riet sa...

What a beautiful bag Mette.

Liefs Riet.

Tuppenshobbyblogg sa...

Kjempeflott pyntet pose !!

Klem,Kjersti

RitaK sa...

Så smart gjenbruk Mette, og fargene på denne er jo bare rålekre :-)

MonaV sa...

Gjenbruk er bra:):) og når det blir så flott er det ingen sak!

Aina sa...

Gjenbruk er jo helt topp, når resultatet blir så nydelig som dette! :)

Unni A sa...

Lekkert! Kjempehyggelig å hilse på deg på messa! Håper du har hatt en hyggelig helg og ikke er helt utslitt :) Jeg kosa meg masse både i går og i dag, har shoppa masse! :)
klem Unni

Anonym sa...

Den synes jeg ble fin,Mette