tirsdag 17. april 2012

Guttekort

Jeg har laget et guttekort til tantegutten min som fylte 30 år på søndag!  Jeg har brukt Pion sin herreserie og stempler fra Kort og Godt. Jeg har også fått laget  mitt eget personlige poststempel. Seambinding som jeg har farget med distress, dies fra Tim Holtz

Måtte jo lage det litt personlig, så da passet disse små tekstene fint!




Her er mitt personlige poststempel med mitt eget postnummer og poststed!


Takk fo alle som er innom og legger jeg igjen hyggelig kommentarer til meg!

Ha ei fin dag :)

15 kommentarer:

Hilde sa...

Hey!!! digger kortet!!!!! og digger det nye stemplet ditt!!

Jane sa...

For et utrolig fint kort :) Hvor kjøper du de småflaskene?
Og hvor får du laget eget poststempel hen? Det var kjempe kult.

klem Jane

Bente Årstad sa...

skikkelig flott kort til en mann og likte godt det persolige poststempelet:)
klem bente:9

RitaK sa...

Så stilig kort, og det poststemplet er jo helt mega :-)

Filharmonica sa...

Kjempeflott guttekort, og poststempelet ditt var virkelig tøft :-)) Ha en flott dag!

nergele's puslerier sa...

Tøft gutte/herrekort og stilig med eget stempel fra Bybrua..

Tuppenshobbyblogg sa...

Tøfft guttekort du har laget.Flott med tekstene på,30 tallet og klokken.Tenk å ha sitt eget poststempel da...tøfft !!

Klem Kjersti

Hobbykroken sa...

Et herlig kort, og stempelet er kjempestilig.


Klem Ann Kristin

Riet sa...

What a gorgeous card Mette.

Hugs Riet.xx

Hege sa...

Råtøft guttekort, Mette!!! Og poststempelet tror jeg maaaaange vil misunne deg! Fantastisk idé!!!

Klem, Hege

Mette W. Sørensen sa...

Hvor er det et rigtig flot drengekort, så personligt med alle de små detaljer.

Kram Mette

MonaV sa...

Ååååå, jeg elsker det nye stempelet ditt Mette.....det var råååfint!
Og det var kortet også:):)

mettepip sa...

Så stilig og personlig guttekort! Flotte detaljer.
Så du har åpnet postkontor nå;) Morsomt stempel iallefall!
klem fra
Mette

Synnøve sa...

Kjempetøft kort!
Og jeg DIGGER poststempelet ditt;)
Klem

Synnøve sa...

Råstilig kort!!! Digger poststempelet ditt, det er bare knallkult!!
Du er bare GOD!!
klem