onsdag 23. mars 2011

Heldige meg:))

Min snille søster har heklet dette flotte oldemorsteppet til meg, så gjett om jeg er glad!

Jeg har tatt ut farger selv og jeg ble veldig fornøyd med resultatet. Teppet skal være et bruksteppe (er allerede tatt i bruk!) Godt og varmt og mykt så det er herlig å ha rundt seg! For de som er interessert så er det heklet i Alpakka garn fra Drops !


Det er seks forskjellige mønster på rutene og det er brukt fire forskjellige farger som er satt sammen forskjellig på de seks rutene!


20 kommentarer:

nedergaard ( Lissy ) sa...

Hvor er den skøn og lækker... heldige dig

Klemm

*marion* sa...

Nydelig da =)

Anonym sa...

Ja, så heldig du er, det var nyyydelig :)
Elsker slike heklede tepper og minnes min mormor når jeg ser slike herligheter <3
Ha en skjønn dag :)
Klem Lill

Hilde sa...

Nydelig, veldig nydelig!!
Slik ønsker jeg meg også!!

Merete/Scrappeguri sa...

Nydelig teppe, du er jammende heldig!
Ha en fin dag!

MonaV sa...

Så deilig og flott teppe. Snill søster du har Mette:) Men så er du snill søster selv og du så jeg er sikker på at du fortjener det:)

Linda S. L sa...

ååå det så deilig ut det teppet :D
kjempe fint :D

Mandelhjärta sa...

Så flott teppe! Ja, du er heldig! :)
Ha en fin dag!

Pinklady 68 sa...

Åå, så lekkert!! Ble utrolig fint i disse fargene! Min bestemor hadde et i rødt, grønt, gult, orange og mørkeblått:-)...blir ikke helt det samme:-) Snill søster du har..heldig du:-)
Ha en fin onsdag Mette!

KLem Laila.

mettepip sa...

Åh, heldige deg! Dette var utrolig lekkert Mette. Så snill søsteren din er. Har litt lyst til å prøve meg på et sånt et, så hjertelig takkk for tips!
Ha en fortsatt fin uke!
klem fra navnesøstern

Hobbykroken sa...

Så flott teppe ditt ble!!!!


Ann Kristin

Lisbeths kort og scrap sa...

FOR et lekkert teppe, du er heldig, du :)
Klem fra Lisbeth

Hege sa...

Heldige deg, Mette! Et nyydelig (og helt sikkert varmt og godt) teppe!! Fargene er helskjønne!!

Klem Hege

Riet sa...

This is so beautiful Mette.

Hugs Riet.xx

Marianne H sa...

Forstår at du skrøyt av dette i dag! Det er kjempefint. Lurer på om mi storesøster lager ett til meg jeg???
Heldige du :-D

Heidi sa...

Så heldig du er!
Dette teppet er jo aldeles nydelig:)
Lekre farger.
Ha en fin kveld, klem:)

maska sa...

Så nydelig teppe. Fine farger sammen.

Filharmonica sa...

Kjempelekkert teppe Mette... heldig du som har en så snill søster, kanskje hun får noen lekre kort i retur? :-)Håper alt står bra til hos dere. Har endelig fått lagt ut et kort i bloggen min i dag, har ikke vært så veldig aktiv i det siste. Men snart kommer det også bilder av mitt hekleteppe som jeg har laget den siste måneden og noen interiørbilder fra det nye huset vårt.
Ha en flott dag! Klem

RitaK sa...

Kjempefint teppe, og sikkert veldig godt å slumre under... Heldig du :-)

Benita sa...

Sådan et tæppe har jeg ønsket mig i evigheder!!! Er du tosset det er flot dit fine tæppe!