torsdag 10. juni 2010

Mo`s digitale stempel
Jeg forelsket meg helt i denne furte jenta etter at jeg fikk et kort fra Hilde med henne på!! Så da måtte jeg jo bare ha det! I tillegg er det jo også veldig lettvint og greit med digitale stempler!
Har fargelagt med promarker, synes ikke det er lett å få til skygger og overganger, men det er vel bare å trene, trene og trene......
I kveld skal jeg på treff på Happy Hobby og gleder meg veldig til å møte så mange hyggelige kort og scrappeglade damer! Har planer om å få laget noen kort, men vi får se for jeg er også veldig glad i å skravle......:-) Uansett så er det kjempekoselig med treff, så tusen takk til Hilde, Mona og Rita for at dere stiller opp å lager treff til oss!
I dag skinner solen her på Gjøvik og det håper jeg den gjør hos dere også!! Uansett ha en fin dag:-)

20 kommentarer:

Karina Bunkenborg sa...

Rigtig sødt kort og farverne passer bare så godt sammen. Her hos os i Danmark regner det i dag, vi håber ikke det bliver ved hele sommeren. Ha en god dag!
vh Renne

Lenas kort sa...

Herlig stempe motiv, på ett nydelig kort :-)
Ha en flott dag, Mette :-)

Yvonne sa...

Nydelig kort! Og herlige farger. Skjønner godt at du har falt for denne jenta, for hu er jo bare helt skjønn da.
Det er strålende sol på Bjørkelangen i dag og, så her er det bare å komme seg ut!
Ha en super dag!
Klem

Trine sa...

Så nydelig posekort:) Ser da ut som du har klart fargeleggingen! Den jenta er bare hærlig og teksten passet så bra:)

Ha en flott dag, sees i kveld.

Hilde sa...

Hærlig Mette!! Digger jo også denne jenta!
og den teksten din passet jo perfekt til!

Sees i efta!

Hilde sa...

...og koselig at du setter pris på treffene våre! Vi elsker treff selv også så det er bare hyggelig å stelle istand.

Knerten sa...

Hun er kjempeherlig, enig med deg der, Mette !! Nydelige farger sammen, og fargeleggingen din ser bra ut, den !
Kos deg på treff i kveld :-)

jannes hobbykrok sa...

Nydelig,som alltid!Den trasssige jenta er helt herlig!Ønsker deg en strålende dag!
Klem,Janne

RitaK sa...

Nydelig kort, og jeg synes fargeleggingen din er superfin jeg Mette :-) Den furtejenta er jo bare herlig (kan jo minne om noen og enhver som små, hihi...)og den teksten er jo bare herlig! Litt usikker på om jeg kommer på treff i kveld, men kanskje jeg stikker innom og skravler litt ihvertfall...

Anonym sa...

Furte-jenta er jo bare kjempe-søt:) -Fin tekst til da! Et flott kort! Nydelig pynta:))
Kos deg på treff!
Klem T

Mim... sa...

Härligt kort! jag log iallafall när jag såg den jenta och texten till det. Perfekt ihop.

Trine Pedersen sa...

Å, så vakkert et kort. Nyydelige blåfarger. Teksten var så fin, og den jenta er bare så herlig. :)

Kos deg masse på treff!!

Klem, Trine :)

Merete/Scrappeguri sa...

Så flott! Kjempefine farger og detaljer.
Faktisk skinner solen her også i dag, men det skal visst bli slutt til helgen..
God helg!

Wenche sa...

Lekkert posekort, Mette!! Herlig vintage med nydelige detaljer og farger.

Klemmer fra Wenche :0)

Ida sa...

hei!
Dette likte jeg godt! Skikkelig prinsesse-vil-ikke!
Ida

Hege sa...

Kortet ditt er superfint, Mette! Digger den furte-jenta! Må nok skaffe meg et sånt jeg også!

Takk for et koselig treff i kveld! Alltid koselig å skravle med deg!

Klem Hege

Pinklady 68 sa...

Et lekkert posekort, Mette! Nydelig pyntet og flotte blå farger! Bare så søt den jenta du har fargelagt:-)

Kos deg masse på treff idag! Og god helg! Klem Laila.

mettepip sa...

Så herlig kort i nydelige farger Mette!
Herlig den furtejenta da;)
Så lekker bloggen din har bli
blitt i det siste forresten.
Blir hyggelig å hilse på deg om en drøy uke!
Klem fra
Mette

Scrappelise sa...

Herlig kort Mette og fargeleggingen din er kjempeflott! Og heldige meg som fikk treff-tagen din da, den er morsom med denne surpompen! takk for i går forresten, det var et trivelig treff som vanlig! ha ei riktig god helg! Klem

Linda Brun sa...

Elsker Mo's digitale stempel og denne frøkna var jo bare kjempesøt. Likte veldig godt fargene du har brukt sammen her... Lekkert