tirsdag 16. mars 2010

♥ Trekning av blogcandyen ♥

Da er tiden kommet for å trekke vinnerene av blog candyen!! Det har vært en enorm respons , så jeg er helt overveldet over hvor mange som har ønsket å delta! Tilsammen er 160 stk , og det er laaaaangt over det jeg hadde drømt om!
Det har vært moro å bli "kjent" med så mange nye, for det er utrolig mange flinke folk og så mange flotte blogger!

Så tusen, tusen takk til alle som har deltatt og for alle de hyggelige kommentarene!





Da gjenstår det å fortelle hvem som er de heldige vinnerene!





.............






........





......





..


Vinneren av den rosa pakken er:



Gratulerer til deg !

.........................

Vinneren av den lilla pakken er:



LENA KATRINE

Gratulerer til deg!


.........................................


Vinneren av den brune pakken er:



TOI9


Gratulerer til deg!

..............................


Og til slutt så går trøstepremien til:



HEGE-ANNIE


Gratulerer til deg!




Dere må sende meg navn og adresse på mail, så kommer pakken i posten om ikke så lenge!



Min mail adresse er:
mettebuskum@hotmail.com




27 kommentarer:

Scrap by Rô sa...

Congratulations to the winners... this was "the" candy. Thank you Mette for the opportunity. Maybe in the future you have more candies so "sweet" like this one.
Hugs
Rosana

Tone sa...

Gratulerer!! :) :)

jannes hobbykrok sa...

Gratulerer så masse til mange heldige vinnere!Og gratulerer med masse deltagere ,Mette!Det var en flott candy!
Janne

Knerten sa...

Gratulerer til heldige vinnere !

Hege-Annie Simonsen sa...

Oi, så gøy å vinne - selv om det "bare" var trøstepremien! Herlig den!! Elsker Prima! :)
Tusen takk, Mette! Skal maile deg med en gang!

Gratulerer til de andre heldige!!
Ha ei strålende uke!
Klemmer i bøtter og spann,
Hege :)

Lena Katrine sa...

Åååååh! Heldige meg!!! Jippii!!!!
Tusen, tusen takk! Gleder meg til å motta lekkerhetene :)

Ha en fin kveld - det fikk jeg nå :)
Go'klem

Catrine sa...

JIIIPPPIII (",)
Kunne dere sett mitt smil nå :D
JEG..den ferske av de ferskeste..har vunnet
Wiiiiihiiii
Tusen takk Mette!!! Gleder meg masse =)
Stooor klem fra lykkelige meg ---<--@

❤ Kaia sa...

Tusen takk for sjansen til å vinne disse flotte premiene, og gratulerer så masse til alle vinnerne. Kos dere masse med premiene....
Klem fra Kaia

Kari sa...

Ta en titt i bloggen min, har en overraskelse til deg der.

Toi9 sa...

Ååååååå, hvor glad jeg ble nå :=D Og den brune også, som jeg synes er så lekker. Er så glad i brun.
Tusen hjertlig takk, Mette :)
Skal maile deg adressen
Stoooor klem fra Toini

Sivic sa...

Gratulerer til alle vinnerne !
Det er nok mange som sitter og smiler i stuene nå : )
Og så stor respons du fikk på candyen da...moro også, eller hva : )

Linda W sa...

Gratulerer til dere som vant, heldige dere det var litt av noen candyer..
Takk til deg Mona som lot oss få sjansen...
Ha en flott uke , klem:=

RitaK sa...

Skikkelig flott respons, men ikke så rart med disse superlekre premiene. Grattis til alle vinnerne, og vi andre får prøve oss igjen en annen gang ;-)

Hilde sa...

Gratulerer til alle vinnerene!!
Flotte premier du har laget til!!!

Pinklady 68 sa...

Gratulerer til alle vinnerne!

soltroll sa...

Gratulerer så masse til de heldige vinnerene!
Kos dere!
Hilsen Merete

LindaSS sa...

Gratulerer så mye til vinnerne.. :) :)

MonaV sa...

Gratulerer til alle vinnerne, de har virkelig noe å glede seg til.....flotte pakker!
Også så bra respons du hadde på candyen Mette.

Blir kos med treff i kveld:)

~ Tone Aurora ~ sa...

Gratulerer så mye til alle vinnerne. Det ble ikke meg denne gangen. Kjempefine pakker!:)

Moski sa...

Så flott at så mange ville være med. Morsomt å bli kjent på denne måten. Gratulerer så mye til de heldige vinnerene!

Sosa sa...

Utrolig mye flott i bloggen din Mette! Og Tilda-engelen er så søt :)
Jeg er litt dårlig blogger og besøker for tiden, men håper jeg finner inspirasjonen snart. Kom litt på treffet i går da! Så nå skal jeg rydde sybordet og ta fram scrappesakene i steden, sammen med ei syk frøken her :)

Guro sa...

Gratulerer så masse til dere som vant, dere har fått litt av noen pakker.
Og takk så masse til deg Mette som delte ut disse flotte candyene :-)
Utrolig masse flott du hadde lagt sammen.
Ha en flott dag!
Klem Guro

Anonym sa...

Gratulerer til alle heldige vinnere:)) Skikkelig flotte candyer var det!!

Enig med deg Mette, det er jo knall-artig å få lov å bli kjent med så masse flotte kreative damer! -En egen "liten verden" her inne:))

Takker for samtidig for alltid koselige kommentarer du legger igjen hos meg:))
STOR klem T

Lena Katrine sa...

Hei igjen!

Har sendt deg et par mailer, så jeg håper du har mottatt adressen min nå?
Ha en flott helg!
Go'klem

Hege-Annie Simonsen sa...

Takk for den PRIMA trøstepremien som landet i postkassen hos meg i går! Så lekker tag du hadde satt på sammen med den rosa tyllen!! :)

Ønsker deg en super lørdag! Klemmer, Hege

Lena Katrine sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Catrine sa...

Tusen takk for flott candy =)
Mottok den i helga :)
Også det flotte kortet du la ved ;) Takk igjen