søndag 11. oktober 2009

Scrappevær....

I dag har det vært skikkelig scrappevær her i Bybrua, regn og kaldt, så da har jeg kost meg med scrappesakene mine....

Det ble et julekort og en godtepose .
Godteposen skal jeg ha som gave på "symøte". Det er ikke bestandig lett å finne på ting til rundt en femtilapp, så denne gangen blir det da en hjemmelaget gave.


og slik ble godteposen, hvertfall godt det som er inni.... *fnis*



I ettermiddag ble det en tur til Plantasjen i sammen med Sunniva og min søster, og da ble det ny vedkurv på meg. Jeg har lenge ønsket meg en sånn kurv , synes de er litt tøffe....

Ei ny uke står for døren så jeg ønsker alle ei riktig god uke, så får vi håpe været blir bedre enn det har vært i dag.


3 kommentarer:

Hege sa...

Ååh, så fint julekort og symøte-gave! Heldig er den som får disse to!!

Stilig vedkurv- slik ønsker jeg meg også!

Ønsker deg ei fin uke!

Hilsen Hege.

RitaK sa...

Litt kos med sånne innedager også... Kjempefint julekort, Mette. Nydelig med gammeldags bilde, og masse lekre detaljer :-) God idè med godtepose i symøtegave. Jeg skal også på "symøte" (ingen som syr der, men...)denne uka, så kanskje jeg skulle lage en også!!!

MonaV sa...

Flott ide til symøtegave....det skal jeg huske.
Nydelig nostalisk julekort med flotte detaljer.

Ønsker deg en flott dag og ei fin uke.